FINANCIEEL / DONATIES

De doelstelling van de Stichting Puck luidt als volgt:

Voor het realiseren van deze doelstellingen zijn giften aan de stichting Puck meer dan welkom. Het stelt ons in staat om met uw donaties mogelijkheden te creëren om naast de medische wetenschap andere kennis en behandelingen te onderzoeken voor kinderen met niet aangeboren hersenschade.

Indien u als particulier of als bedrijf wilt doneren kunt u dat doen op rekeningnummer NL48RABO.033.64.79.492 van de Stichting Puck te Limmen. Wij danken u bij voorbaat hartelijk voor uw bijdrage.

Het doen van giften is in principe anoniem. Het is op aanvraag uiteraard mogelijk om voor onze vaste sponsoren een logo of ander item op de site te plaatsen. Indien u dit wenst kunt u dit mailen via de website of naar mailadres lexvanstraaten@zonnet.nl.

U kunt uw giften fiscaal verrekenen. Voor meer informatie kunt u via het hoofdmenu doorklikken naar organisatie van de stichting

BATEN EN LASTEN 2018

“ALLES VAN WAARDE IS WEERLOOS” (Lucebert)